Sista dagen.

Alarmet kom på kl 9. Känner mig lite trött men det är faktiskt min sista dag i Sverige idag. Jag har en lång lista på saker som ska köpas, och jag ska och besöka farmor och lite andra släktingar också under dagen. Bara att sätta igång alltså!

Det är väl alltid samma sak när man åker någonstans, alltid samma saker som skickas fram och tillbaka?! Godis, alkohol, kläder och parfymer. Jag hade väskan full när jag kom hit, och nu ska den fyllas upp igen med grejer. Pepparkaksdeg, biltidningar till älskling och glögg ska in på listan också!

Lili har sin status på facebook som

Wat to do today?.....Missin ma sis in law :(


Gulligt att hon saknar mig redan, det trodde jag inte. Neh, nu blir det att klä på sig och köra igång, affärerna öppnar väl 10 så lika bra att vara tidig =)

Lots of Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0