Sömntuta

Jag brukar inte känna av jetlag så mycket, första dagen eller så men det är äckligt va trött jag varit sen jag kom tillbaks till New York denna gång! Kanske det är blandad med utmattning efter allt känslomässigt som hände på Sverige-resan men jag kan sova dygnet runt känns det som. Speciellt efter 5-6 på eftermiddagen så kan jag somna stående, men sen vaknar jag till ungefär samma tid på morgonen och är superpigg i en timme eller så - sen vill jag sova igen.........
Imorse körde vi Prince till flygplatsen runt 6 sen tillbaks till sängen! Jag fick släpa mig upp kl 11 iaf och nu har jag precis plockat bort efter frukosten, äggröra, våfflor, bacon och fruktsallad. Helst ville jag ha min svenska frukost men back to the american way liksom....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0