Syster på besök!

Hon sitter på tåget hit från Manhattan nu, med min älskade man också. Jag väääntar och fryser och är superhungrig! Jag ska ifs jobba typ dygnet runt i helgen men det ska bli skönt att ha henne här, hon får väl umgås med Kevin eller vandra runt och shoppa eller så.

Jag tycker det är så kul att alla tycker att jag borde ha en åskit i Tiger vs. Elin - bara för att jag är svensk....det har också såklart - men va jag tycker om Tiger ska jag inte skriva ut med risk för att det blir för mycket svordommar....

Neh, jag måste leta fram mina raggsockor och ta på mig en tröja tills de kommer hem, mat, mat, mat!! Undra vad jag ska hitta på....T.G.I Fridays kanske?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0