1 dygn senare...

Har inte varit hemma pa hela dagen, sa sorry for den sena uppdateringen. Kom precis hem samtidigt som Kevin, nu sitter jag och mumsar pa pitabrod med tonfiskrora, hur gott som helst - men Kev har 0% lust att kyssa mig sen, han tycker precis som Ida att det luktar kattmat... aja, och pa tal om katter sa lag det en dod katt har utanfor huset idag, lilla stackare....

Dagen var iaf bra, jag kakade soppa med alskling i stan och var pa mitt mote, tyvarr sa var Juicy tvungen att jobba over sa vi hann inte ses alls..... men langtar tills Lordag - hon har lovat att komma ut hit och halsa pa! =)

Idag blev det iaf bestamt att jag ska borja som danslarare for barn inne i Manhattan, 2 grupper ska jag ha, en med modern dans och en med streetjazz, och det ska bli hur kul som helst! Borjar den 4 Mars och ser verkligen fram emot det!

Det ar ifs ett voluntar grej, so no $, men jag behover verkligen sysslesattningen! Jag har bara en liten fraga som irrar runt i huvet, i annonsen stod det att det var for barn som var "disabled" (=lexikons oversattning "handikappad") men de sa inget om det pa mina intervjuer idag, och jag hade stillestand i huvet om hur jag skulle formulera fragan ratt - sa jag fick det aldrig klarlagt...tydligen kan de ocksa anvanda det ordet som att nagon "inte har mojlighet", vilket skulle kunna betyda att det inte har rad att ta dansklasser pa vanliga dansskolor - som faktiskt ar sjukt dyrt inne i stan...men om de nu ar handikappade sa kanns ju som en konstigt sak for dem att glomma bort att saga...eller?!

Jag fattar om ni inte tycker det ar en biiiig deal, men jag ar iaf glad att jag hittat nat jag alskar som jag kan sysslesatta mig med, sa jag ar skitglad!

Lagger upp lite bilder fran min kvallspromenad genom stan, enjoy!
Lots of Love

     Vackra Time Square!

  Mmmm...M&M godisaffar...

... men sahar ser det tyvarr ut pa gatorna overallt, och luktar darefter ocksa som ni sakert vet....


Kommentarer
linda

Va skoj! Då blir vi kollegor i dansvärlden :)

2009-02-20 @ 20:47:54
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0