2 dagar kvar...

Hej alla..
Jag star i koket och lagar lunch at Kev som han ska ha med till jobbet, klyftpotatis och citron-marinerad stek. Efter det ska jag gora frukost till mig sjalv, jag ar riktigt hungrig!
Imorse hade vi mote pa ett stalle dar vi funderar pa att ha varan "brollops-fest" har i New York. Allt ska stamma och planeras ihop med varat brollop i Sveroge ocksa, sa det ar allt annat an latt. Kev fastnade iaf for det har stallet sa det blir nog bra. De har ett paket dar allt ar inkluderat sa vi behover i stort sett inte gora nat alls efter vi har betalat dem.

Idag ar det bara 2 dagar lvar tills vi aker till Florida, ska bli sa skont! Det ar svinkallt har i New York nu, men solen lyser sa det ser varmt och skont ut...Irriterande vader!

Har absolut inga planer alls for dagen, jag behover nat att gora! Blir tokig pa att bara ga hemma....
Vad kan man gora for att fa tiden att ga?








Kommentarer
linda

Hehe.. jag undrar hur man får tiden att gå lite långsammare? :) kram

2009-02-24 @ 22:48:51
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0