Babbel, babbel...

Ooookej, dagen ar snart over..vad har jag gjort idag? Nada. Typ. Stadat garderoben och badrummet. Lagat kyckling och ris. Gick en snabb promenad i solen....that's it....

Natten till idag kollade jag och baby pa skrackfilm, "The Strangers". Det ar alltid jobbigt att kolla pa laskiga filmer nar det ar morkt ute. Idag har jag ryckt till for minsta ljud haha, va lojlig man kan vara alltsa... men anda vill jag se en till ikvall. Hoppas baby inte ar for trott sa vi kan kolla pa "Mirrors", har langtat efter att se den!

Fick Lianas choklad och gosedjur som hon fick i Valentine's present fran nan snubbe. Schysst av henne att ge det vidare (I don't mind, chokladen var god...)  det tyder verkligen pa att han inte ar ratt for henne. Undrar om hon insett det sjalv an?

Jag ar alltid gladare pa kvallen an pa morgonen nu for tiden, dagen har liksom gatt da och snart blir det en ny, som ocksa kommer passera...jag gillar att tiden gar! Jag har countdown till den 1 mars da jag borde fa mitt arbetstillstand. Kev sager att jag inte ska hoppas for mycket, men.... hur skulle jag inte kunna? De lovade faktiskt..........





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0