Back from the dead. Typ.

Wow. Jag hamnade i en MSN konversation med en person jag inte sett eller hort nagot fran pa over 2 ar. Det ar lang tid, speciellt om personen ar en trouble maker och bor i Kingston, Jamaica. Jag visste arligt talat inte ens om att han levde langre - hur hemskt det an later... och fran ingenstans sa skriver han till mig. Det ar chock om nagonting!
Han mar bra, flyttade fran Kingston, lyckades traffa ratt tjej som gav sig fan pa att forandra hans liv, gifte sig och har en liten son pa 1 ar.
Vi har mycket historia tillsammans jag och han, ups and downs - mest downs - vi brakade mer an vad vi skrattade, men det var alltid nagonting som holl oss kvar i varandras liv, aven genom logner och svek och misstag sa brydde vi oss om varandra och hade en vanskap som betydde nagot. Han fanns dar for mig som jag fanns dar for honom.
Det kanns sa skont att veta att han mar bra, det gjorde verkligen min dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0