Hemlig superhjalte?

Jag vaknade imorse och tankte pa katten, och den lag faktiskt kvar...det verkar som att alla bilar valt att kora runt den for han/hon ar inte platt, och har inga skador som man ser...det ar ju inte det basta stallet att lagga sig och do pa, mitt i gatan liksom... men det synd om den sa jag tankte flytta pa den, iaf lagga den pa sidan av vagen och sprang for att hamta handskar, men stoppades saklart av baby...som en javla superhjalte kom han fran nowhere och stallde sig i vagen med armarna i kors... "Man far rabies, loppor och loss av hemlosa djur" sa han bestamt. "Men den kanske har ett hem som saknar den nu..." forsokte jag med, men han vagrade rubbas.

Jaha, sa nu har jag ett dilemma, ska jag smyga ivag och flytta pa katten nar han inte ser, och sen latsas som ingenting...eller.....ska jag hoppas att nan annan tar lite ansvar och flyttar pa den?


Kommentarer
y u m m i i i e

hahhahaha aa....The hills äger självklart...d e ju olivia som gör serien..

2009-02-20 @ 18:34:28
URL: http://jamali.blogg.se/
y u m m i i i e

hahahaha aaa hon är en sån som trycker när andra för att lyfta upp sig själv...haha

2009-02-20 @ 19:03:41
URL: http://jamali.blogg.se/
Hannah

Lille kissen då, klart du ska följa din första ingivelse o flytta på den, det blir ju värre om den BLIR påkörd o det splaschar ut blod o andra substanser, då går det ju knappt o flyttad den :(



Ta på dig engångshandskar eller använd nåt klädesplagg som kan slängas sen o flytta på den, lägg den i en kartong eller nåt.



Stackars missen

2009-02-21 @ 12:18:24
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0