Jobbig dejt...

Tisdag. Ligger i snagen och kollar pa "hell date", maste vara den roligaste ide'en som, MTV nansin haft - har det sants i Sverige? Jag har faktiskt for mig att jag sett det hemma ocksa...

Idag slappte vi en ny design pa RepJA, det ar den efterlangtade "Gully Creepa", riktigt schysst desgin har killarna fatt till pa denna, men tyvarr sa ligger den bara uppe for killar , an sa lange...som den enda tjej i foretaget sa maste jag stressa dem lite for att de ska fatta att tjejer ocksa vantar pa nya desginer.... det var iaf den 2 designen vi slappte pa kort tid, sa vi har absolut speedat upp lite. Glom inte bort att ni far rabatt pa klader om ni bestaller via mig! Let me know....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0