Otursdag?

Well, igar var ju tydligen Fredagen den 13:e, vilket jag typ missat...tur vare val det for jag tycker anda det ar lite obehagligt. Undrar vad det kommer ifran, maste ju vara nat man blivit itutad som barn?! Jobbigt bara att det ar fredagen den 13:e aven nasta manad.......

Jag hade iaf en jattemysig lunch med baby i stan idag, ceasarsallad och pepsi, nagot nyttigt och nagot onyttigt ( = gar jamt ut...eller?) Sen slapade han ivag mig pa bio fast han egentligen jobbade, han fick en lang lunchrast da han jobbar dubbla pass. Vi sag "The uninvited" riktigt bra skrackis som man inte kunde lista ut alls. Sant gillas, nar det hela tiden twistas och kranglas till sa man ar spand hela filmen igenom. Absolut 5 av 5 +.

Hemma igen slappade jag och Liana i sangen och kollade pa "Daddy's little girls", en uuundeeeerbaaar film av min favorit Tyler Perry. Jag rekomenderar verkligen hans filmer, de kanns sa akta. Draman men med bade komiska vinklar och sorgligt som faaaan ibland.. love it!

Imorgon (idag....) ar det alla ♥-ans dag! Hur ska ni fira det? Eller viktigare kanske - firar ni det alls?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0