Olika tankar om skottning

Ligger i sangen och slotittar pa TV..massa roliga reality shows som gar just nu. Om jag var singel jag latt vilja stalla upp i nat program... kanske inte nat dejting program - men absolut "Real Life" eller "I love money". Men jag skulle absolut 100% kunna soka till "The amazing race"... det verkar vara det roligaste och mest spannande... jag tror jag ska skicka in en anmalan pa mig och baby - vilket team vi skulle vara! (....eller ar det att riskera sitt forhallande...?!)
Jaja, hur som helst - Kevin lovade att kopa hem glass till oss ikvall sa jag vantar pa vad det blir for gott, jag onskade choklad, men vet att han ar en vanilj-person.

Tidigare idag skottade jag sno pa hela garden, och trottoaren utanfor ocksa. Svarmor fick en chock och beordrade genast att jag skulle ga in i huset igen, hon tyckte det var katastrof att en tjej skottade sno! Svarfar ringde mig och sa att han ville ha en svensk fru. Min man tyckte det var pa tiden och underade varfor jag inte gjort det forut....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0