blogg x 2 mot min vilja....

Nu ar varat sovrum helt nystadat (jag tog tag i saken anda...) svarmor kopte hem en muffin fran Dunkin Donuts till mig sa efter den sockerkicken sa bara "swhoooosh" sa var jag klar med stadningen liksom, nastan lite magiskt.
Jag har tydligen startat en till blogg. Eller killarna i RepJA startade den och tyckte att jag skulle skota den. Jag kanner mig inte alls sugen pa det - det ar en sak att skriva whatever I want i min blogg har - och en helt annan sak att skriva om ett specifikt amne, pa korrekt engelska dessutom......hur som helst kan ni kolla in den har, och lamna garna lite comments and love dar sa killarna blir imponerade over hur fort jag kan starta upp saker, help a girl out, hehe.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0