Att prata sex med sina barn

...det kan ju liksom inte vara det lattaste som finns. Vet inte om det har visats i Sverige, men det finns ett sjukt roligt program som heter "Sex..with mom and dad" med den har finurlige Dr.Drew (som ocksa har "Celebrity Rehab.) Hur som helst sa ar det underhallning pa hog niva, men det var inte dit jag skulle komma...
Jag och Kevin har funderat lite pa det dar - det kommer ju garanterat bli kulturchock pa hog niva - sakert riktigt askvader nar det ar dags for oss att uppfostra vara barn och prata sex, men efter ett avsnitt av Bernie Mac's serie pa TVn (nar de handlar babygirls forsta BH...) sa tycker min kara man att det ska bli riktigt kul. Att handla underklader med varan dotter alltsa.
Varfor han kom pa det? " -But then I can ask some sexy girls in the store for help, you know...baby you will probably be old..and...saggy by then..." Well geeeeeeee, kanske det liksom, vem vet? Da faller det saklart pa mig att ta med vara soner pa basket traning osv... dar finns det garanterat riktigt heta snubbar att titta pa....

Men jag kan lamna over till Kev att ha snacket om sex om vi far dottrar / dotter, han har ju redan hela talet inovat och jag kan bara inte forstora det for honom: "You know babygirl, "snakes" comes in all different colors, not just yellow and red and black. but also in white and brown...if a guy ever show you something that looks like a snake, just ruuuuuuun, okay! Just like mommy does when we see the snakes at the Zoo..."




Kommentarer
Linda

HAHAHAHAHA! riktigt bra sex-talk måste jag säga.., eller åtminstone roligt! :D haha

2009-01-09 @ 00:37:33
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0