Dream on...

Jag sitter och kollar pa channel WE som har olika brollops-program, i stort sett dygnet runt. Bridezillas, Amazing wedding cakes, Rich bride - poor bride, och Platinum weddings ar mina favoriter, och det ar det senaste jag kollar pa nu. Det har paret hade ingen bestamt budget men bruden sager att hon inte spenderade sa varst mycket pa sitt brollop, utan var valdigt forsiktig med pengarna.
Pris: $350 000.
Det ar helt underbart vackert och I wish, I wish, I wish, men den budget vi har satt for varat New York brollop till sommaren ar inte ens den summan det har paret har lagt pa porslinet som de har under middagen....
kanns lite, lite som att livet ar orattvist, men sen paminner jag mig om att det har ar val anda ett javla i-lands problem....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0