En liten promenad...

Jag fick antligen min nya mobil idag, pa tiden! Efter massa jobbiga samtal fran och tillbaka eftersom jag trodde att jag inte fatt den, sa visade det sig att de levererat i onsdags men det har varit ovader sa paket hade blast ivag fran trappen och in under busken i tradgarden.....jaaajaaa sa jag tog iaf bussen till mobilaffaren for att aktivera den nya, och sen en liten promenad till gallerian. Eller rattare sagt - Kev sa att det var en liten promenad.... det visade sig att det var 35 minuter pa bilvagen, genom 1 rondell, i motvind. Att fraga Kevin om man kan ga dit man ska betyder inte att man verkligen kan... han brukar saga "people don't walk there, but you can if you want to"...sen om det ar teknisk mojligt ar en annan sak....
Nu ar jag iaf hemma igen och vi ska ata jamaicansk middag ikvall.... supergott! Kev jobbar sent inatt sa jag ska umgas med Liana och nagra andra tjejkompisar. Akta fredagskvall...




(huset jag och Kev vill kopa...hoppas det fortfarande ar tomt om nan manad..)



Kommentarer
Fia

Fint hus!

Ska ni slå til om det är tomt om en månad?!

Har du några planer på att komma "hem" och hälsa på?

Vore kul att försöka ses allihopa..åtminstone en gång om året ;-)

2009-01-13 @ 15:49:49
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0