Fru vs. playstation

Ahhhh..klockan ar snart halv 3 pa natten och jag ar vaken. Laser bloggar och Expressen, jag ar fast i artiklar om rattegangen om den skruvade psykobruden som mordade de stackars sma barnen i Arboga. Fruktansvart hemskt. Jag hoppas hon blir riktigt javla domd.
Kev spelar "Call of Duty" pa sitt alskade playstation. Jag tycker han ar lite over the top nu alltsa, de har sms:en fick jag tidigare ikvall:

"Babe, can you please turn om the game and play for a while? Warm it up for me"


Eh..Hell to the NO.

"Babe, please charge my headset so I can play when I get home"

No. Again babe.


Hur som helst sa valde han spelet over moi - men det ar lugnt. Jag kanner anda inte for att umgas med honom ikvall.

Har kakat hemlagad kinamat (?) och kollat pa sista avsnittet av "momma's boy". Valdigt irriterande. Jag fattar inte hur folk kan vara sa sjukligt beroende av sin mamma. I'm not. Jag alskar henne, men it's my life sa det ar bara att acceptera mina beslut.

Hann ocksa med att kolla pa nagra filmer, "The family that preys" av Tyler Perry (10 + av 10 mojliga.) En film ni maste se! Jag alskar Mr Perry ,han ar ett geni. Sen kollade vi pa "Felon" - riktigt bra fangesefilm och man blir sa himla upprord over alla korrupta javlar.

Jag ska faktiskt ga till sangen nu, tar med min mig laptop men ska verkligen forsoka sova A.S.A.P!
Massa kramar till er!

Lots of Love





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0