Grekisk pizza

Dagen passerade sa himla fort. Mitt i alltihopa nar jag forsokte rensa mailen sa kom Nathalie hem hit och halsade pa, och efter nagra timmar av att forsoka prata och vara social med henne samtidigt som jag fixade med bestallningarna sa bestamde vi oss for att ga ut och kaka en sen lunch. Vi slapade med oss Liana till California Pizza Kitchen. De har helt underbar mat dar! Jag at en pizza med grekisk sallad och tzatziki till det.



Kvallen har vi spenderat framfor TV med nya American Idol, riktigt underhallande att se alla auditions, men det ar nan ny brud med i juryn sa det kanns lite fel... men det blir sakert bra det ocksa....
Jag langtar efter att baby ska komma hem fran jobbet - jag saknar honom!
Hoppas ni sover gott dar hemma!
Lots of Love




Kommentarer
linda

Jag tycker pizzan till vänster ser yummie ut! :)

2009-01-14 @ 18:04:21
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0