I am swedish.

Yeeaaahyyyy idag fick vi hem papper pa att alla vara ansokningar till USCIS har kommit fram och borjat jobbats med, sa nu vet jag iaf att saker hander! De tar verkligen sin lilla tid dar pa immigrationsverket och alla kontor som hor till, men det far jag tyldligen leva med. Nu kan jag borja min countdown tills jag far mitt arbetstillstand,
 inom 70 dagar har de garanterat!
Sen tar det lite langre tid med Green Card, Adjust of status och allt annat...tydligen ska jag snart pa min forsta intervju och sen blir det fingeravtryck och att lamna DNA som blir nasta steg. Spannande.
Men jag kommer inte ge upp mitt svenska pass eller medborgarskap.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0