Idag ar dagen

..nar Josefine kommer till stan =) Finally! Det ar Tisdagen den 6 Januari och helt plotsligt kanns saker lite lattare, jag ser fram emot att traffa henne igen ♥
Jag har nyss gatt ur sangen. Jag sitter i sangen med min kara laptop och ska borja svara pa alla mail och nya bestallningar medan baby lagar frukost i koket. Han ar bra pa det faktiskt, och jag alskar frukost! Forra veckan var vi pa Ikea och jag shoppade hem lite saker, lingonsylt, kaviar, knackebrod och andra smasaker, sa jag vet att han kommer ge mig yoghurt och sylt, och smorgasar med agg. Jag vet att jag ar blessed som blev uppraggad av en san underbar manniska... eller som baby uttryckte det: "It was meant to be. I mean, a white chick on BP (blackplanet.com) I thought it was a joke, but you were real. And as beautiful as your pictures"

(Jag bjuder pa lite gamla bilder fran back in the days....b.la den allra forsta bilden pa mig och Kev)







Kommentarer
linda

Vad roligt med lite gamla bilder. Fina! =)

2009-01-06 @ 22:59:56
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0