I'm so sorry...

...for dalig uppdatering efter fredagen.

Jag hamnade iaf pa lunch med min argsinta man och vi loste vara tjafs over sms efter jag lamnat restaurangen... mycket bra gjort...=) Jag gick och traffade Juicy pa en liten bar nara Time Square...efter det blev det taget hem med Kev och Starbucks kaffe (thanks bebe..) Hemma vantade Liana med "Pineapple Express" att kolla pa, sa det blev lugnt och skont - somnade framfor TVn.


(Lite bilder utover Time Square genom fonstret....hahah)





(For dej Linda =) Sa rosa det kunde bli haha....)


Igar var det segt varre har hemma...Vi "stadade" bort julen och betsallde hem pizza till lunch. Kollade pa "Turistas", kakade  middag ute pa California Pizza Kitchen (my new favorite) och kom hem och kollade pa "My best friend's girl" - riktigt rolig film, absolut 4 + av 5.
Kev hade inte rakat av sig haret pa nagra veckor sa han hade sa gulligt nappy har, sa jag fick leka lite innan han tog boret allt....♥
Vi gick och la oss ganska tidigt igar men kunde inte somna, baby utmande mig i nat krigspsel pa Playstation sa vi lag i sangen och spelade spel, kollade runt pa olika weddingcakes pa internet och pratade. Sista gangen jag kollade pa klockan var den 7 imorse.....



Vaknade runt 13.30 idag av att min telefon ringde och ringde. Jag fattar inte grejen, om jag inte svarar forsta gangen sa ringer jag upp nar jag har tid!
Det skulle ju egentligen vara casting for RepJA 's modevisning idag, men vi stallde in da det ar riktigt snovader i New York nu i helgen.
Har sorterat musik mest hela dagen idag at baby, det blir utgang ikvall - och baby ska saklart spela....sa har sitter jag och fixar med hans skivor medans han spelar underbar gammal dancehall! Jag kan helt enkelt inte sluta le nar jag hor musiken, sa manga galna minnen.......




Kommentarer
Linda

Åååh vad söt du är :) Haha.. bildbevis o allt. Känns toppen! Hoppas den smakade mums. Kram kram

2009-01-19 @ 11:26:30
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0