Krocka med ett spöke!

Jag och Liana skulle backa ut fran parkeringsplatsen utanfor bion.. och helt plotsligt sa horde vi en dov duns och bilen rock till, precis som att vi hade kort in i nat...min kara sister -in -law satt helt stilla och stirrade rakt fram "did I hit someone, did I hit something?" Jag vande mig om och kollade runt...absolut ingenting! Det var ca 2 meter till narmsta bil omkring oss. Vi var tvugna att kolla ordentligt, men det fanns ingenting, ingen bula eller nat hal i vagen heller..... ingen punktering, det ar inga fel alls pa dacken eller bilen, vi akte direkt hem och fick det kollat.
Ibland hander det saker som far mig att undra.....


Kommentarer
linda

Ojdå.. låter nästan lite spännande :)

2009-01-10 @ 19:18:56
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0