My ones...

Tidigare ikvall hemma i Stockholm sa hade alskade Juicy sitt "bye bye - party" infor sin resa to moi pa Tisdag....eller till New York generellt liksom, men jag sager att min Josse ska komma till miiiiiiiiig. Och det kanns bra. Jag saknar mina vanner hemma sa det kanns absolut skont att nan ska komma hit sa man far lite vettigt folk i den har stan ocksa =) Det ar liksom inte detsamma nar man inte har nan att dricka Marinella med innan man gar ut pa klubb eller svara pa svenska med haha...men nu blir det andring pa det.
 



Jessie och Ida ni ska veta att jag tanker pa er ocksa brudar, och vet att ni tycker det ar trist att Juicy ska aka ocksa... Ni ar bast tjejer och jag ar sa glad att jag har er som mina narmaste vanner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0