Old school

Jag ligger i sangen idag igen....vilar....kanns abolut inte battre an igar, ar fortfarande lika forkyld! Klockan 3 har ska jag lamna biometrics, sa maste slapa mig upp och fixa till mig lite...but 'til then - sa har jag slagit pa mina gamla TLC skivor. De var verkligen min forsta stora "musik- karlek" om man kan saga sa. Det fanns liksom ingen annan grupp eller artist som kunde sta upp mot TLC!
Jag gav upp lite nar Lisa "Left-Eye" Lopez dog i en bilkrasch pa Hondouras 2002 (ett ar efter att hon adopterat en liten flicka). Det gick massa rykten om att T-Boz & Chili letade efter en ny medlem och skulle gora en TV-serie av det.... vilket jag inte gillade alls....Left-Eye var mina absoluta favorit i gruppen med hennes ljusa mjuka rost nar hon rappade.
Vissa sanger for mig fortfarande att grata, och jag maste nog saga att de ligger absolut pa min topplista over musik..... how can you not love it?





(Tribute to Left-Eye & Aaliyah, av Missy & TLC)


Kommentarer
linda

Jag är också såld på dem... Massa sköna låtar.

2009-01-27 @ 20:38:49
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0