Party, eller inte party?

Juicy vill garna ga ut och festa ikvall...hur hon orkar vet jag verkligen inte, den tjejen ar helt igenom energi! Jag kanner mig lite krasslig, som att jag ar pa vag att bli sjuk, och jag ar alldelens svullen runt ogon efter att ha sovit for lite...
Min alskade (?) man och jag hade ett mindre brak igar kvall som slutade med att han spelade playstation till kl 6 imorse, jag kunde inte somna.... och sen ringde alarmet klockan 9 och jag gick faktiskt upp! Det ar mycket att planera infor sondagen da vi har castincall for RepJA modevisning som kommer i Mars.
Jag forsoker jobba bort allt nu men det ar svart nar nan (dont know who, men antar att det ar Kev....) har lovat att jag skulle vara barnvakt at lilla Kristine, sa det ar sa langt ifran lungt och stilla = ingen arbetsro.... jaaaa, jag ar irriterad.
Jag tror helt enekelt jag ska ga ut och festa med Juicy ikvall, sova hos henne i stan och skita fullstandigt i om baby ringer mig.
Jag vet att det ar otroligt barnsligt men nar jag blir tillrackligt irriterad sa bryr jag mig faktiskt inte.
Don't mess with your wife.




Kommentarer
Anonym

Gå ut o festa!! Det skulle jag vilja göra. Men min planerade festkompis kände inte för det längre. Gå ut, dansa för mig, drick en gooo rosa drink med lime i åt mig ;) Berätta i morgon hur gott och kul det var. Puss

2009-01-16 @ 22:11:54
linda

men så försvann mitt namn! Jag förstås! (rosa drink med en touch av grönt i ;) Don't you dare forget! puss

2009-01-16 @ 22:13:20
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0