Precis som vanligt

Heelloo,
Dagen har segat sig fram, var och fick mitt har fixat sa nu ar det lite ljusare an innan, och lite kortare, helt okej. Lagade pasta och kyckling med Liana och kollade pa "The Grudge 2" pa Tvn. Hamtade baby vid taget, och nu spelar han playstation och jag ligger i sangen och internet -nordar mig....
Funderar pa hur snabbt folks liv kan andras egentligen - pa bara nan hundradels sekund - sa ar allt annorlunda. Tanker lite pa planet som lyfte fran LaGuardia idag men kraschade i Hudson river bara en kort stund senare. Alla verkar ha overlevt i det kalla vattnet, vilket ar helt fantastiskt.

Dagens roliga var nar Liana klagade pa att hennes tuttar redan hanger, och hon ar bara 19 ar...
... och nar lilla Kristine fragade mig varfor jag inte gett henne en leksaks-spis an...
jag underade varfor jag skulle ge henne en san...och hon forklarade att eftersom uncle Kevin ar min nu och han har lovat att skamma bort henne sa ar det liksom mitt fel nu att hon inte har fatt nat att laga mat pa an...

Klockan ar iaf snart 1 pa natten och baby verkar vara for inne i sitt spela for att ha varan lilla pratstund vi brukar ha... sa jag sager god natt, sweet dreams, love you all!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0