Scary, Scary...

Sooooo...dagen har passerat, och jag haft haft en TLC galenskap, kollat pa videor, bilder, maniskt lyssnande pa skiva efter skiva, repeat, sjungit, gratit, skrattat och bara tankt pa saker...hur livet var forut....
For forsta gangen pa hur lange som helst - vi pratar om minst 2 ar - sa tog jag fram skivorna igen.

Vad tror ni gar pa TV just nu, just det - Last days of Left-Eye - dokumentaren hon spelade in under sin resa till Honduras, dar hon omkom i en bilolycka pa den 26 inspelningdagen.....

...ar der inte scary?


Nu ska jag iaf ga och lagga mig bredvid baby som verkar supertrott idag. Imorgon blir det upp tidigt for kev har lakarbersok...
Hoppas ni alla sover gott!
Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0