"Super-svensk" & Mexicansk mat...

Efter nagra timmar med lilla Kristine och sen 2 timmar pa mataffaren (yeess I love it, jag kan ga omkring dar hur lange som helst..) sa hamande jag hemma i koket och fixade lite mexicansk mat. Det uppskattades av bade svarmor och svarfar, men lite mindre av Liana som valde att kaka BBQsas till sina Quesadillas?! Jag fattar inte hur man kan blanda det, men... nan maste ju vara konstigast i familjen - tackkkkkk att det inte ar jag =)


Pa affaren passade jag pa att handla hem diverse saker jag saknat, och jag har nu hunnit fa ihop ett litet forrad av "mina hemma- favoriter" alltsa - saker jag har hemifran, eller som jag brukade ata nar jag bodde hemma i Sverige.
Det ar verkligen sant som folk sager - nar man bor utomlands blir man varsta super svensken och letar konstant efter svenska saker och det ar nastan pa gransen till att man diggar Magnus Uggla....laskigt det dar alltsa!

Lots of Love, hoppas ni sover gott!


Kommentarer
linda

Haha, vad roligt! Blir nog lätt sådär efter ett tag, när man kommit förbi allt nytt med USA. kram

2009-01-23 @ 07:23:51
URL: http://lindalina.blogspot.com
sara

älskar quesadillas!

2009-01-23 @ 12:00:04
URL: http://littlenova.blogg.se/
NIONOLL

Du har väl inte missat tävligen om två stycken Ms Bijoux armband på NIONOLL.BLOGG.SE?

2009-01-23 @ 14:18:05
URL: http://nionoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0