Tack till TV

Jag vaknade imorse pa superdaligt humor och var allmant stressad over saker i livet. Jag tankte borja med att rensa ur min garderob, men sa fort jag oppnar den sa rasar saker ur den...och jag hatar nar baby lagger sig i mina grejer om jag redan ar arg, men ibland hander det konstiga saker...

Kev - Babe...you're a mess...you really are a hot mess!
Isa - Mind your own business!
Kev - Well, it is my business....but I love you too....
Isa - I never said I love you...now, leave me alone, okay? Well I love you baby.
TV:n - She said she loves me!
Kev - Well I dont know if you mean it...
TV:n - Do you really think she mean it?


Hur kan jag vara serios och pa daligt humor nar den javla TV:n forstor varan konversation.... jag antar att det inte var menat att vi skulle tjafsa idag...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0