Att planera ett bröllop

Det ar ganska komplicerat att planera brollop. Nu ar vi ju redan gifta sa det har tagit bort lite av stressen.... men samtidigt ar det mycket mer planering som kravs nu, mer folk, pa tva stallen, och mer pengar att spendera.
Om jag hade fatt bestamma hade Kev varit mer engagerad i att planera for det vi ska ha har i New York, men som en sann snubbe sa skiter han mer eller mindre i det. "Du fixar det baby, det blir bra som du vill", tycker han... mer nar jag val planerat nagot sa vill han anda lagga sig i och tycka och andra saker....


  Jag vill garna ha nagot liknande... helst i vit och gront, men nagot med design och glitter....

  Kev vill hellre go crazy och ha nagot annorlunda.....

...eller nagot like this...stilrent. Garna med vit och beige...

  ....min man tycker att jag ar javligt trakig och vill hellre ha den har...


What to do? Ska man kompromissa om tartan? 3 vaningar med vit tarta och lite nakna brudar?  Jag tycker att han faktiskt lagt ifran sig allt ansvar nar han sa att jag far gora som jag vill... men och andra sidan, maste det vara sa traditionellt pa brollop.... det maste iaf vara propert nog sa inte stackars mormor far hjartattack...


Kommentarer
linda

Hahaha... intressanta tårtor! Jag håller på dina :) kram på dig

2009-01-04 @ 23:54:48
URL: http://lindalina.blogspot.com
Hannah

Hej! Samma tjej som gör de cupcakes´en som jag tipsade dig om (det gjorde jag väl?) gör ju grymma tårtor oxå....här i Sverige alltså, antar att det är bra mycket lättare att få tag i kakmakare i staterna....allt är ju stort o extravagant där! :) Här lyfter ju folk fortfarande på ögonbryna om marsipanen är rosa istället för grön på prinsesstårtorna! :D :D

<Lycka till med att kompromissa fram eran drömtårta

2009-01-05 @ 14:07:28
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0