Vanlig dag

Idag hade jag massa telefonsamtal att ringa. Jag har hunnit med typ halften och klockan ar nu 3 och jag maste springa ut ett tag. Ska halsa pa mina homeboys pa den lilla tobaksaffaren pa hornet och kopa telefonkort, maste kunna ringa hem ocksa.

Imorgon kommer Josefine till New York, det kannsjattebra, jag har langtat sa mycket! Det kanns som en evighet sen som jag traffade alla hemma...

Det borjar bli trottsamt att jobba over telefon och datan... igarkvall hade vi en telefonkonferens som blev till 3 timmar lang....det slutade inte bra for min del, mer att gora pa kortare tid. Har massa inplanerat nu for RepJA, det ar fashionshow i Mars, och nya designer som ska slappas nu i slutet av Januari. Flera fotograferingar som ska planeras och affarer som ska skriva kontrakt. Det ar kul att det gar sa bra for oss, men det ar sa trist att jobba ensam. Ge mig ett kontor med galna arbetskompisar sa kommer jag sluta klaga....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0