Vingklippt

Det var lange sen jag blev sa uppslukad av nagot, som jag faktiskt har blivit om hela situationen Liza Marklund och "Mia" vs. Monica Antonsson (valdigt intressant blogg, och boken "Mia, sanningen om gomda") och Elisabeth Hermon (boken "Vingklippt").
Jag fick en kommentar av en person som verkar vara lika intresserad som jag om detta.( Nej, jag har inte last boken Vingklippt - men want to, want to, want to. Bestalla over internet?)

Jag maste erkanna att det stor mig sa sjukt mycket att manniskor som sa manga 100000- tals lasare lidit med och gratit for och hoppats pa, har lyckats lura och ljuga i sa manga ar. Risken finns att det faktiskt ar precis sa det ar.

Now, I'm still confused. Ni vet nar man hor nagot som man inte vill ska vara sant.... man hoppas och hoppas och vet inte vad man ska tro... da maste man ga pa fakta och bevis - och i det har fallet ser det inte bra ut for Liza och Mia....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0