Helloo darlings!

Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle kunna släpa mig ur sängen imorse! Jag är verkligen inte en morgonmänniska (längre..Ida..hehe) Jobbet var katastrof, alldelens för lungt - jag tror inte nån nådde sitt säljmål idag...
Ligger i sängen och väntar på Kevin, börjar få lite panik över att jag ska lämna honom igen (okej, panik är lite överdrivet!), det är nästan som att kroppen & hjärtat går in i nån Deja Vu- känsla och tror att jag inte ska få se honom på några månader igen om jag åker....meeeeeeeen det är väl det som är grejen - I'm addicted to love.

....Behöver förslag på musik att lägga i min mp3 till flygresan.....

Fick min nya mobil idag också - yeeeeahyyyy!! Visste ni att det här blir min 3:e mobbe sen jag kom hit i September?! Tur att jag har försäkring.
Jag känner typ att jag babblar och babblar samma sak varje dag, men jag hoppas ni kan stå ut och se fram emot all action i bloggen när jag kommer till Sverige igen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0