Imorgon flyger jag!

Dagarna har verkligen gått fort nu på slutet...så himla typiskt mig att fortfarande packa, välja musik och tvätta kvällen / natten innan liksom...dessutom kan jag inte hitta min adapter att ladda min prylar med när jag kommer hem till Svea, hahah...ajjaaaa, det blir nog bra det här!
Idag innan jobbet fixade jag iaf mina naglar - himla fina blev de! =) Hann shoppa lite till baby Z också, klart han ska skämmas bort när gudmor kommer hem!! Hur kan man stå emot det här charmtrollet liksom.....?


Babys status på facebook idag är "My Babee is leaving me tomorrow.......lets see how long it will take to miss her!"
Hehe....han kommer sakna mig så mycket stackarn....=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0