Sweden part 3.

Oooohhh geeeeshh...trouble, trouble, double trouble....jag försöker att inte stressa upp mig med grejer att fixa inför helgen, men det är så svårt! Klänning som är försvunnen, musik som inte är fixad, inte tillräckligt med sovplatser helt plötsligt... solen skiner inte och min solariebränna försvinner - dessutom kommer jag hinna bli tjockis med allt godis och god  mat innan den stora dagen.....

Idag kom syrran hem också! Underbara lilla sis som alltid är så charmig, jag har verkligen saknat henne galet! Imorgon ramlar Ida också =)

Listan på "To do's" imorgon är låååång.....men efter imorgon lugnar det förhoppningsvis ner sig lite...
nu måste jag sova!
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0