Blond!





Kommentarer
w

2009-06-26 @ 04:53:13
wanda

ahh jag ska också gå o bli ljusare. Inte riktigt blond. Tänkte mig mörkblond med mörkbruna slingor. eller ba lägga på massa ljusa slingor på håret jag har nu. Ser nice ut på dig iaf.

2009-06-26 @ 04:55:28
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/
Maria-Alexandra

Hej, hittade din blogg nar jag sokte pa svensk i New york och ville fraga lite fragor..

Jag bor sedan 3,5 ar tillbaka i London men nu har min pojkvan fatt toppjobb i New York sa tankarna flyger ivag.. ska jag flytta med honom? Har forstatt att det ar valdigt svart med visum... hur fixar man det? Ar det latt att hitta jobb som kan fixa ett visum till en? Ar det bast att soka jobb harifran London eller aka over och soka?



Forlat for alla fragor men skule vara jattetacksam for svar.



Maria xx

[email protected]

2009-06-26 @ 10:53:41
URL: http://marliina.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0