Forever is not enough time to spend with you

Det blev filmkväll i källaren med Liana, Okeeffe, Tanisha och baby K....3 filmer hann vi med innan Kevin kom hem från jobbet, helt blöt av regnet och på apdåligt humör...stackaren! Jag känner att jag är lite töntig nu för tiden...saknar honom när jag jobbar / han jobbar....är inte van att inte kunna umgås med min älskling hela tiden (jobbigt i-lands problem) och jag känner mig ännu mer wierd när jag tänker på att det brukade vara månader mellan varje gång vi sågs.... dryg jag är alltså!
Nu blir det iaf sängen, tillsammans med Kevin, och jag börjar inte förens kl 14 imorgon, vilket är sköööönt - men samtidigt missar jag en bridal shower som Kev ska DJ:a på....ajjjjaaaaa..... gotta make some moooooney, yeeeyyyyyy......




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0