Gissa vilken sång...

...det verkar ju som att en del av er som läser min blogg har koll på reggae / dancehall och sånt... alltså - jag är fortfarande lite nyfiken på vilka ni är som läser bloggen?! =) Ah, iaf så tänkte jag utmana er och jag hoppas verkligen att nån av er har koll på vilken låt det här är.....

It's not the way you walk
And' it's not the way you talk
And' it's not your beat up car
  You definitely ain't no movie star
It's not the clothes you wear
And' it's not your nappy hair
It's not your gangsta flex
Baby it's all about de sex

Tänk....glad, poppig reggae
från några år tillbaks....det var väl en bra ledtråd? =)


Kommentarer
Hannah

TAAAAANYAAAAA! :) Boom Wuk!

2009-06-06 @ 14:11:23
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0