High heels

Jag är verkligen sämst på planering. Jag skulle liksom sola, städa, fixa naglarna och betala av räkningar idag, och ist blev det bara att betala av en räkning, läsa bloggar, shoppa skor, prata med mamma i telefon, plantera blommor med svärmor och studion med Okeeffe. En helt annan lista helt enkelt!
Jaja, det är ju en dag imorgon också, som mormor alltid säger!
Jag ska slappa och kolla på "The Hills" (sista avsnittet från igår...) tills baby kommer hem, sen blir det ut och jogga igen, börjar bli riktigt trist alltså - men vi är ju inne på de sista 6 veckorna nu så det är bara att kämpa på...faster, harder, stronger - visst?!

Kan inte bestämma mig - behålla eller lämna tillbaks?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0