If life could go on

Ibland fastnar jag för saker, blir typ som besatt av att veta allt och ha superkoll....typ som med morden på de små barnen i Arboga, eller stackars lilla Engla...det är typ som självplågeri och jag mår ju lite sämre varje gång jag ser hemska bilder eller läser detaljer...den här veckan har jag fastnat för Therese Johansson Rojo som blev mördad för några dagar sen...på flashback finns alla bilder, information och påståenden om de två unga personer som sitter häktade......det blir liksom lite för mycket, men ändå kan jag inte sluta läsa.....

....en sak är iaf säker - människor har inte koll på sina gränser och
sorgligt nog tar det bara ett ögonblick att förändra allt...



Kommentarer
Hannah

Visst är det fruktansvärt...:( MEN, det som står på flashback är tydligen spekulationer o inte ett uns sant, det finns en grupp på facebook där man kan gå med för att hedra Therese´s minne, o där säger hennes vänner att flashbackinformationen är bull.



2009-06-13 @ 11:49:06
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0