Ledig dag - Manhattan!

Hello darlings....är ledig idag, så skönt! Och ska faktiskt åka in till Manhattan - det var ett tag sen sist va? =) Ska möta upp min underbara vän Sanjay som är här i New York i några dagar! Han ringde precis och undrade om jag kunde ses idag, vilken bra tajming hehe.
Såååå jag är tillbaks ikväll igen, hoppas ni har en bra dag där hemma!
Lots of Love




Update: Läs också det här, yess jag lyckades filura ihop min vän med min f.d danslärare och nu samarbetar de med olika projekt.


Kommentarer
linda

Manhattan!! Vem vill inte vara där. När jag kommer till dig så ska vi göra Manhattan ;-P Jag menar, våran idiot-korta "fri"-tid i NY city var ju galet kort.. så kort att vi åt på McDonalds.. Yiiha liksom! Har svarat på din kommentar i min blogg. kramen

2009-06-08 @ 20:27:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0