My lips like sugar

Okej jag skulle skriva ett "god natt" inlägg för ca 1 timme sen, men kom på att jag inte har adressen till gynekologen jag ska till kl 9 imorgon bitti, hehe...typiskt mig att komma på det kl 2 på natten...jag har varit där en gång innan men vart jag har lagt visitkortet har jag ingen aning om...nu har jag iaf lyckats googlat fram nån adress till en gynekolog i samma område så jag hoppas det blir rätt......=)
Baby lyssnar på massa ny musik och som alltid när han lyssnar igenom allt nytt material så är han okontaktbar. Det finns en massa bra låtar som kommer ut nu - massa skön soca och calypso - perfekt för sommaren! ♥

Just ja, imorse gjorde jag en typisk Isabelle-grej, jag skulle ta upp en sak från golvet så jag böjde mig framåt samtidigt som jag med andra handen började stänga dörren så jag slog den i mitt huvud, hehe....jag var ganska trött men fan (!) va ont det gjorde!! Jag suger alltså på att göra flera saker samtidigt.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0