News of the day;

Vi hade ett kamera-team på jobbet idag som skulle filma en ny reklam film för Macy's, eller typ som en rekryteringsvideo hehe, ni vet som visas upp på utbildningar och jobbmässor...hur som helst - min chef ville att jag skulle vara med och prata om "some cute shoes, just look cute and talk, everone just loves your accent anyway" men det är inte min grej direkt....Sooooo, jag håller på med en kund, minding my own business och hon kommer upp till mig och lägger sig i samtalet och vi babblar på med min kund och visar henne olika skor (jag tyckte väl det var konstigt för hon brukar inte lägga sig i...) och så visar det sig att de jävlarna filmat allt!

Ahjaaa, iaf nu har jag kommit på en ny grej till bloggen, alltså news of the day, får se hur ofta jag har nåt att berätta hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0