Planer

När min älskling blir arg så blir han verkligen arg.... det är alltså typ 2 dygn sen han pratade med mig, men fick iaf nyss ett sms att han är redo att lösa tjafset när han kommer hem ikväll. Ingen kan iaf klaga på att jag är långsint....

Imorse hade jag körlektion igen, och det verkar som jag är redo att ta testet snart..ska köra igen imorgon bitti och sen kommer jag nog försöka boka in min uppkörning. Skulle vara så skönt att ha det gjort innan vi ska åka, för sen när vi kommer tillbaks kommer det bara vara  *snap!* och sen kommer familjen hit, då måste jag ju kunna köra runt på dem!

På lördag är det ju dags för min bridal shower också - ser fram emot! =) Det enda som känns jobbigt är att Kevin jobbar, så han kommer inte vara med...och sen känns det såklart trist att min familj och nära vänner inte heller komma vara med ♥


Kommentarer
Therese

Vill åxå komma å hälsa på!! ;-) Hihi!!!

2009-06-17 @ 19:59:31
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0