Rain. I got what I asked for

Idag regnar det såklart...men idag är jag ledig och vill ju ha sol!!! Ajjaaaaa, jag måste till jobbet en snabbis iaf, råkade ta med mig en scanner hem från jobbet igår och chefen ringde och var arg imorse...sååå det blir att åka dit iaf idag..och till banken också och cash my check =) Känns bra att ha mina egna pegnar igen....

Baby spelade den här låten imorse och jag kommer ihåg precis hur det kändes att sitta i en bil men dunkande musik högt upp på slingrande vägar i Jamaica....♥



Ooooh just ja, en vän hade mailat mig en video imorse från Dutty Fridayz i Kingston där en tjej dör medans hon dansar med en snubbe....hemskt! Känns helt sjukt att de lyckades fånga det på video, och att den ligge rute på nätet.....meeeeen jag hoppas de fattar att de måste lugna ner sig lite med deras "daggering"....inte att leka med....




UPDATE: Yessss, precis som nån skrev så dog inte tjejen i videon (jag kanske borde ha googlat det innan jag sa nåt), jag läste bara det mailet som kom med videon och som såklart är en sjukt dumt grej att göra....om man tittar på hela videon från den här kvällen så säger DJ;en några gånger "ah gal dead!"...men så hemskt var det alltså inte..som tur var!
Länken finns här!
och klippet med tjejen kommer här.....en version när det klippt till att hon vaknar till igen efter att ha varit avsvimmad.






Kommentarer
jess

hon dog aldrig, hon svimmade bara av. Om du snackar om den dar videon det en kille hoppar pa hennes huvud o sen slanger dom massa vatten pa henne.

2009-06-04 @ 23:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0