We did it again




(Christy, Vanessa, Nathalie, Tanisha och jag)

Ibland undrar jag liksom hur saker kan ändras på 2 sekunder - om man hinner inte riktigt fatta vad som hände...?!

Jag hade en underbar dag i stan igår med Emma och lilla K. Vi käkade lunch, vandrade omkring och sen mötte vi upp Kevin för att ta en taxi till Madison Park där de hade massa BBQ's.
När jag kom hem var det bara att byta kläder och sen åka till Christy's surprise b-day party. Vi hade kul i nån timme men bestämde att vi skulle åka hem runt midnatt då folk skulle upp och jobba idag...självklart väntade polisbilar utanför och stoppade oss, efter lite diskussioner fick vi åka utan att den som körde behövde blåsa....när jag kom hem hade Kevin dragit på en annan fest hos en kompis - och jag som verkligen hade sett fram emot att komma hem och krypa ner i sängen bredvid honom...helt plötsligt var klockan runt 3 och jag var arg och Kevin vart irriterad och det slutade med att han sov på soffan i källaren. Så himla typiskt (Jessie, glömde det där jag sa igår om att vi typ aldrig bråkar längre...)
Idag åkte han till jobbet utan att säga ett ord. Bra början på dagen liksom....

Ajjaaaa, idag ska jag iaf försöka fixa med min körskola att jag får köra upp snart, vill ha mitt riktiga körkort nu i sommar...



Kommentarer
Hannah

Usch va jobbigt när det blir sådär...:( Vet preciiiis hur du känner dig....

Här har vi (han) gjort slut, på riktigt den här gången....dock vet jag att det är tillfälligt, han har en del att ta itu med, o det måste han få göra ensam, utan våra gräl o bråk som tar energi o tid. Kärlek har vi så att det räcker o blir över, det vet jag, o vi VILL vara med varandra, men som det är nu så förstår vi mer än vi åstadkommer när vi är ihop. Jag hoppas bara att det går fort.

2009-06-15 @ 20:55:35
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0