3-17-09

Det var en lang dag idag, hade mote med en av vara maklare imorse som visade oss 3 nya hus, inget av dem intresserade oss, men vi hade anda kul - det ar nat speciellt med att aka omkring och leta efter ett hem som
♥ vi, jag & kevin
tillsammans ska bo i, moblera och fixa som vi vill, och skaffa familj....det ar spannande, och en helt underbar kansla!

Nu ikvall fick vi reda pa att ett av husen vi la bud pa i helgen ar varat om vi vill ha det! Kanns jattekul, men samtidigt sa hoppades vi mer pa det andra...sa det ar absolut blandade kanslor och vi har mycket att disskutera nar Kevin kommer hem ikvall.....

Vad har jag annars gjort idag? Varit pa aerobics, lagat mat,
 och letat hus online....

Imorgon blir det jobba igen, jag kanner mig jattetrott nu ikvall, ska forsoka sova snart, men jag hoppas dagen imorgon gar fort!
Sov gott alla!


Kommentarer
Ermin

Hej,vill bara tipsa om den nystartade topplistan "Simply The Best" Registrera din sajt för at få fler besökare.



simplythebest.link.se

2009-03-18 @ 04:06:11
URL: http://simplythebest.link.se
linda

Måste vara jättemsyigt! :) Hoppas ni hittar nåt som passar snart. Kramar

2009-03-18 @ 04:39:08
URL: http://lindalina.blogspot.com
Hannah

Heja, hoppas det fortsätter i denna anda, snart står det inte på ´förrns ni har lyxproblemet att alla hus ni är intresserade av kommer att vara tillgängliga o så ska ni välja! ;)



2009-03-18 @ 11:17:01
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Anna Felicia

Fan va underbart Isa! Så glad för din skull..

Jag vill oxå ha allt det där en vacker dag :)



Stor kram



PS. Ripp off låten (Ricky Blaze) Det är Lorentz och M Sakarias som gjort. de släppte skiva häromveckan, jag har inte lyssnat på den i ren protest men det känns som de snott Rickys stil rakt av, inte bara låten.. Hemskt. Inget är originellt nu för tiden



Puss på nosen.

2009-03-18 @ 12:06:00
URL: http://www.anna-felicia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0