Blixt - kyss

Jag far ofta stotar av saker, speciellt fran bildorrar. Mormor brukar saga att det kommer fran att man slapar sina fotter i marken (I don't)....men jag undrar verkligen vad det beror pa. Ibland far jag stotar av andra manniskor, sist var for nagra dagar sen fran min fot till Kevins.
Ikvall nar baby kom hem och jag skulle fa en liten puss sa blixtrade det verkligen till! Bade han och jag blev helt chockade, det gjorde verkligen ont! Mina lappar kittlades i flera minuter efter. Mystiskt det dar.
Nu vill han iaf inte komma nara mig alls, och arligt talat vet jag inte om jag vill ha nagon nara mig just nu, man kan ju bli electrefied.............
Vad beror det pa egentligen?! Vill ha svar.........



(pa den gamla goda tiden - nar det var ofarligt att kyssas....)

Neh nu blir det sangen och babbel med alskling, lika bra att sova tidigt och vila for imorgon. Ser fram emot att dansa med smatjejerna, jag har en koregrafi som nastan ar klar, sa jag har allt under kontroll.

Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0