Letar hus

Ahhh idag mar jag samre, kanner mig som en overkord skunk sakert kanner sig. Hela kroppen gor ont (feber & traningsvark) halsen gor ont, snuvig och huvudvark.

Har druckit massa te & honungsvatten nu pa morgonen, och ligger kvar i sangen med baby. Vi kollar pa hus pa internet. Vi har ju lagt ett bud pa ett jattefint hus, men vi betsamde att anda fortsatta leta. Budet vi lagt ar hogre an vad vi hade tankt spendera pa ett hus...sa vi haller pa med en lista pa andra hus vi vill kolla pa ocksa.
Det viktigaste ar iaf att vi hittar ett hus som har bra potential att gora vad vi vill med, som inte ligger pa eller nara en storre vag, och som har garage och kallare.

Jag ska snart ta en dusch, Ill be back...
Lots of Love


Kommentarer
Hannah

Om ni har salt med Jod (alltså inget typ Seltin som är jodbefriad) så kan du hälla i 1-2 tsk i ett glas varmt vatten, rör om tills det löser upp sig o gurgla sedan. Ta en lagom stor klunk o gurgla så långt ner i halsen som du pallar (utan att få upp det igen) gurgla så länge som du klarar, spotta o upprepa tills vattnet är slut.

Jodet tar död på många bakterier, så har det onda i halsen inte spritt sig o fått fäste så kan detta vara räddningen, ju tidigare man börjar desto bättre. Detta är en huskur som vi kört med sen vi var små o jag har sällan ont i halsen! Värt o prova. Men det är rätt äckligt, var beredd på det.

Krya på dig!

2009-03-06 @ 23:05:52
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0