Manhattan - onsdag

Helloooo,
Ska precis aka ivag in till Manhattan, det ar Onsdag = dansklass for barnen igen. Min inspiration var 0 igar nar jag skulle komma upp med fortsattningen pa koregrafin, men det loser sig nog. Improvisation? Ajaa, det duger.
Innan dess blir det iaf att soka jobb pa lite hotell inne i stan, Okeeffe har fatt for sig att allt gar lattare med en snygg brud i spetsen, sa han ska haka pa. Han har utbildning inom hotel managment, och anda jobbar pa mataffar...sa jag vet inte om mina chanser ar sa varst hoga iaf, men det skadar aldrig att testa!
Tyvarr regnar det ute, sa att jag plattat haret och fixat mitt smink raknas nog mest som waste of time...
Hoppas ni ha en underbar dag hemma i Sverige iaf, massa kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0