Manhattan

Precis som jag hoppades som blev dagen igar riktigt bra tillslut.
Vi kollade pa nagra hus som varit med pa varan "bild topp 10-lista" under hela tiden, men nar man val kommer till huset sa ar det en annan sak...sa vi hittade inget nytt som ar vart att tanka pa.
Pa vagen hem fran maklaren sa rakade vi passera en "open house" skylt, sa sjalvklart ville vi kolla in det huset ocksa! (nyfikna....) Tyvarr visade sig vara ett radhus, och det vill Kev absolut inte ha, men vi spanande anda in insidan (nyfikna...)
Damen som visade huset var som en duracellkanin pa speed, och inne i huset raknade vi till 5 hundar, och 6 katter som lag utspridda.Men huset var helt fantastiskt! Jacuzzi i badrummet, en superstor inredd kallare och massa walk-in garderober, dessutom en utomhus jacuzzi for 5 personer...Mmmm jag hade garna bott dar! =)

Pa kvallen iaf akte vi in till Manhattan och hamnade pa en mexicansk restaurang som heter "Calle Ochos", vi drack sangria och myste till klockan var 2. Det vart manga viktiga amnen att prata om, och det viktigaste vi kom fram till var att vara liv ar anda riktigt bra, trots alla ups and downs sa maste man alska livet, och det finns folk som har det varre. Sanna saker som man vet - men behover upprepa och ibland hora fran andra....Efter middagen akte vi hem igen..ingen orkade ga ut efter all mat, och birthday-boy Clark hade jobbat hela dagen och var trottast av alla. Pa vagen hem somnade bade Kev och Clark i bilen sa jag och Nathalie sjong "kiss me through the phone" med Soulja Boy hela vagen hem.
Oh, och sen nar jag skulle kliva ur bilen hade min klack trasslat in sig i ett paraply som lag pa golvet sa jag ramlade ur bilen, hehe..men det ar sant som kan handa, och som tydligen hander mig mer an det hander andra....







Kommentarer
Fröken Holm

Åh vad gott det ser ut =)

2009-03-23 @ 15:14:26
URL: http://frokenholm.blogg.se/
Fia

Hmm, låter som en dröm... "åkte in till Manhattan.." och "walk in closet", sånt ser man ju typ bara på tv i det här landet haha... fast jag skulle faktiskt behöva en walk in closet.. fan det går ju knappt att stänga byrålådorna och inte heller skjuta in hyllorna i garderoberna, utan att hälften av kläderna åker ur...

G vill inte heller bo i radhus.. själv är jag öppen för det mesta.. skulle i och för sig vilja ha en takvåning på Götgatan typ ;-) Men skulle faktiskt också tänka mig att flytta till Usa.. ett par år på prov iaf. Men det får isåfall bli när/om G's son vill till Usa och plugga. G har ju sina bröder där.

2009-03-23 @ 22:07:25
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0